Hanya Yang Terbesar Akan Melancarkan Yang Terbesar

GDLotto menyediakan Jackpot 4D Live yang paling besar di ASEAN. Kini bersama GDLotto, anda dapat merelisasikan impian anda dengan hanya USD1 sahaja. Dengan cara yang lebih menarik, menyeronakan dan mengujakan, GD Lotto kini mewujudkan lebih banyak peluang untuk merealisasikan impian anda.

Mulai 1 Julai 2020, GDLotto’s HARI BESAR menyediakan permainan 6D yang terbaru dimana ia dilengkapi dengan 1 Bonus Jackpit Tambahan. Dengan ini, anda dapat merelisasikan impian anda dan menjadi JUTAWAN dalam sekelip mata. Silalah melabur bersama kami.

GDLotto 6D: Kini, anda boleh memenangi sebanyak RM150,000 dengan hanya melaburkan USD1 (lebih kurang RM4).

Dragon Jackpot 6 + 1D: Dragon Jackpot 6 + 1D merupakan jackpot yang memberikan anda ganjaran yang lebih lumayan dimana anda boleh merelisasikan impian anda menjadi jutaan dengan lebih pantas. Permainan ini berbeza dengan GDLotto 6D dimana nombor yang diberikan untuk anda adalah PERCUMA dan nombor itu akan dikhaskan secara automatic dengan setiap pembelian setiap USD3 ( lebih kurang RM 12). Apatah lagi, kegembiraan yang berganda lagi kerana HANYA SATU Pemenangan sahaja untuk Jackpot ini. Lucky Numbers untuk Jackpot 1 + 6D akan disebarkan pada 13 Julai 2020

Tunggu apa lagi? Dengan HANYA USD 1 sahaja and boleh merelisasikan impian anda manjadi jutawan sekarang bersama GDLotto.

Leave a Comment